Известие

Collapse
No announcement yet.

Как трябва да се форсира 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как трябва да се форсира 2.0 ТС

    Здравейте, почти съм сигурен че не е било нужно да пускам нова тема, но нещо не сам ориентиран с търсачката и не открих съществуващ отговор на моя въпрос. Така, значи вчера гледахме 2 броя 156-ци с 2.0 двигателя. И в двата автомобила ме смути едно и също нещо:след запалването примерно искам да я изфорсирам за да се чуе как работи. Обаче при първото натискане на педала има нещо като дупка, зачудване и претрисане, след това безпроблемно си качва оборотите, но това е от вътре. Отвън се чува нещо като засмукване на въздух и тогава започва да качва оборотите. Та това ми е въпроса, нормално ли е да прави така, защото тази седмица предполагам пак ще се ходи на оглед и искам да знам как стоят нещата .


    Благодарности

  • #2
    Моята лично докато беше здрава, никога не е имала такова зачудване!!! Мисля, че това е конкретен отговор на въпроса ти!!!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
      Моята лично докато беше здрава, никога не е имала такова зачудване!!! Мисля, че това е конкретен отговор на въпроса ти!!!
      А защо да не е скъсан някой въздуховод?Това засмукване....
      Или пък дебитомера нещо...
      Незнам,нека знаещите да кажат....
      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
      Avensis 2011 -2.0 D-4D

      Comment


      • #4
        Според собственика на 2рата дебитомера е чисто нов. Интересното е че и на 2та автомобила е едно и също. Незнам дали не е и въпрос на някакви настройки Сега тая седмица живот и здраве ако и следващите набелязани са така, голям смях ще е
        Last edited by ancho; d.m.y г., 14:18.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
          Според собственика на 2рата дебитомера е чисто нов. Интересното е че и на 2та автомобила е едно и също. Незнам дали не е и въпрос на някакви настройки Сега тая седмица живот и здраве ако и следващите набелязани са така, голям смях ще е
          Наистина е странно, защото такова нещо при мен не е имало, затова мисля, че не всичко е както трябва, но нека ако наистина някой се е сблъсквал с това да даде по компетентно мнение!!!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
            Здравейте, почти съм сигурен че не е било нужно да пускам нова тема, но нещо не сам ориентиран с търсачката и не открих съществуващ отговор на моя въпрос. Така, значи вчера гледахме 2 броя 156-ци с 2.0 двигателя. И в двата автомобила ме смути едно и също нещо:след запалването примерно искам да я изфорсирам за да се чуе как работи. Обаче при първото натискане на педала има нещо като дупка, зачудване и претрисане, след това безпроблемно си качва оборотите, но това е от вътре. Отвън се чува нещо като засмукване на въздух и тогава започва да качва оборотите. Та това ми е въпроса, нормално ли е да прави така, защото тази седмица предполагам пак ще се ходи на оглед и искам да знам как стоят нещата .


            Благодарности
            По рпинцип звука си е такъв по рождение но тярвба да поема и да се форсира без да претриса възможно е леко зачудване но такова че като дадеш газ от вътре в купето да не разбираш че има зачудване но ако всичко е наред няма зачудване .
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Ами на и моята е така, само че дори по някои път дори въобще неиска да се изфорсира и стоиш с натиснат педал до дупка и се оглеждаш тъпо... Мисля си дали не е лимбдата , но незнам...
              sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

              Comment


              • #8
                палиш гасиш палиш пак и трябва или да е изчезнало или поне да е намаляло,ако при второто палене няма ефект пали 3-ти път.Ако това не действа незнам...моята не смуче въздух,всичко си е ОК и пак го прави...на мен не ми пречи,сутрин паля 2 пъти и огън.

                едит: прави го само при студен мотор!?
                сменени сам ми свещи,темп.датчик и сякви други лайна и пак така прави.
                свиква се
                Аlfa156 1.8TS 2000

                Comment


                • #9
                  Еми не съм пробвал да я паля и гася, защото на 2рото палене и и се счупи ключа и отказа да пали. Питах едни приятел, той има такава и каза че това с смученето на въздух го има, но зачудването и претрисането го няма. И въобще сега незнам ако и на другите го има това явление как да се процедира. Проблем ли е, възможно ли е да дава по-големи проблеми и така :S

                  Comment


                  • #10
                    Този ефект със засмукването на въздух се получава в момента на отваряне на дросела и е нормално да се чува когато си пред мотора, а не в купето. Замислянето при студен мотор е софтуерно решение да се пази двг от натоварване, докато не е достигнал работна температура. В момента, в който стрелката на температурата мръдне на 50градуса трябва да си върви без никакво замисляне, тресене и т.н.
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #11
                      И при мен го има това замисляне. А всичко ми е ново по електрониката и работи добре.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Моето мнение е че такова замисляне не трябва да има, тая дето я суркам временно сега го има това замисляне, като се запали сутрин, отделно че има леко мислене с поемането на газта, като натисна педала(не съм отворил капака и да давам газ от врътката на дросела ръчно) и се получава един момент в който сякаш за десета от секундата колата глъхне, и после поема газта - другите "англичанки" досега не са го правили, оня ден на магистралата я изцедих един път на втора, и веднъж на трета до 6600обм и дебитомера отчете едва 330лч въздух - почти си е заминал......а маркуча след дебитом е като излязъл от завода, плсм колектори също са в перфектно визуално състояние, не мисля че смуче въздух, макар че ако деб е здрав може и това да е причина.....
                        Друг добър тест според мен е поне минута след като се запали колата, двг се закарва между 2500- 3000 оборота и се почва рязко пускане и натискане на газта - визуално оборотите да са в тоя диапазон, но с резки чуквания по педала - ако двг си поема веднага всяко натискане на педала, значи нещата са добре, ако няма еластичност в оборотите, то някъде нещо куца......
                        Това е мое мнение, и всеки път ще повтарям че аз не съм автосервиз и просто споделям мойте си наблюдения, всеки е свободен да си изгради сам мнение.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          И при мен го има това замисляне. А всичко ми е ново по електрониката и работи добре.
                          А като ти качи температура не се ли оправя

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Моето мнение е че такова замисляне не трябва да има, тая дето я суркам временно сега го има това замисляне, като се запали сутрин, отделно че има леко мислене с поемането на газта, като натисна педала(не съм отворил капака и да давам газ от врътката на дросела ръчно) и се получава един момент в който сякаш за десета от секундата колата глъхне, и после поема газта - другите "англичанки" досега не са го правили, оня ден на магистралата я изцедих един път на втора, и веднъж на трета до 6600обм и дебитомера отчете едва 330лч въздух - почти си е заминал......а маркуча след дебитом е като излязъл от завода, плсм колектори също са в перфектно визуално състояние, не мисля че смуче въздух, макар че ако деб е здрав може и това да е причина.....
                            Друг добър тест според мен е поне минута след като се запали колата, двг се закарва между 2500- 3000 оборота и се почва рязко пускане и натискане на газта - визуално оборотите да са в тоя диапазон, но с резки чуквания по педала - ако двг си поема веднага всяко натискане на педала, значи нещата са добре, ако няма еластичност в оборотите, то някъде нещо куца......
                            Това е мое мнение, и всеки път ще повтарям че аз не съм автосервиз и просто споделям мойте си наблюдения, всеки е свободен да си изгради сам мнение.....



                            Точно това е: като я дигна примерно на 2хил оборота и оттам започна да си играя до 4-5хил няма никакви проблеми, но в началото от хиляда нагоре за част от секундата е това зачудване. Но ако е наистина софтуерна намеса (звучи логично да предпазва двигателя от високи обороти в студен режим) то тогава това си има обяснение.

                            Comment


                            • #15
                              логично е да е така, и на моита го има тва замисляне, но наистина само като е студена

                              Comment

                              Working...
                              X